زمان بحران نیز می تواند یک زمان کشف. ما باید به ایجاد حس از آنچه که اتفاق می افتد و انطباق با واقعیت های جدید است. این COVID 19 همه گیر است که شاید مهم ترین چالش های جهانی از این نسل است.

و همچنین اثرات آن بر سلامت coronavirus نیز wreaking نوع دیگری از ویران کردن – ما به خوبی بودن. این است که نگه داشتن یک آینه به ما آسیب پذیری در هر حس: شکنندگی سلامتی ما توهم امنیت مالی و ضعف کلیدی در زنجیره تامین است که ارائه آنچه ما نیاز داریم. این گیجی ما. آنچه که ما در زمان به زمین شرکت است معلوم می شود انتقال شن و ماسه: نحوه کار ما و آنچه ما ارزش ترین آزادی سفر و که ما می توانید بر روی تکیه. ما در وسط یک طوفان شن و شن و ماسه تپه های شنی در حال حرکت در اطراف ما.

آن را گرفته است COVID-19 همه گیر به ما از خواب بیدار اما این تمدید آگاهی ایجاد قطعیت ناباوری و ترس و نگرانی. ما با چپ نگران کننده سوال: “چگونه می تواند به ما در درک این وضعیت؟” “چگونه می تواند ما را در حرکت به راه خود را از طریق آن؟” و “چگونه می توانم از خودم مراقبت کنم و عزیزان من اگر ما مریض ما خوب است؟”

همانطور که ما در نگاه به این سوالات پاسخ همه گیر تجدید است و اعتماد ما در بهترین طب, علم, روزنامه نگاری, کسب و کار و امور خیریه به عنوان آنها سعی می کنند برای حل مشکلات فوری. در راه همان, بهترین روانشناسی نیز می تواند کمک به ما برای ایجاد حس از مخمصه ما و ما را با یک حس جهت. در اینجا چهار بینش است که می تواند کمک کند.

Steadying توجه ما است.

در یک بحران تمرکز ما این است که به طور طبیعی کشیده شده و به تمام تهدیدات در اطراف ما و هر آنچه را که ضروری و خواسته های ما توجه است. یک صدای ناهنجار و خشن از اخبار و نظر clamours برای منافع ما و با 24/7 اخبار ما تمرکز می شود به راحتی ربوده است. ویلیام جیمز یکی از اولین روانشناسان مدرن قرار داده و آن این است: “بدون انتخابی علاقه و تجربه یک هرج و مرج مطلق.”

اجازه می دهد ما با توجه به همراهی از تهدید به تهدید ایجاد افزایش و طاقت فرسا دولت ناخرسندی و اضطراب است. به طوری ایستاده برای دیدن هنگامی که و که در آن توجه ما است ربوده است اولین گام به سوی ورزش “انتخابی مورد علاقه” که جیمز توصیه می شود. می توان آن را فوق العاده توانمند می دانم که ما می توانید – حداقل تا حدی – را انتخاب کنید آنچه که ما حضور در. برای مثال ما می توانید انتخاب کنید برای به روز رسانی خودمان را در این خبر فقط یک بار در روز. ما می توانیم نگاهی به زمان برای درک جنبه های زندگی ما است که در حال نشاط بخشی مانند ما عزیزان جهان طبیعی در اطراف ما و مردمی که ما را الهام بخش.

این می تواند به نظر می رسد مانند یک بپرسید اما توجه ما است طبیعی انسان ظرفیت و در نتیجه چیزی است که ما می توانیم. هر بار توجه ما را ربوده است نشان دهنده یک فرصت برای انجام کاری کاملا متفاوت است. به جای تسلیم شدن به هرج و مرج زندگی روزمره در یک مستند ما می دانیم و حتی رفتار و برخورد هواپیماربایان توسط پرسید “شما کی هستید و چرا شما تا قانع کننده؟” معلوم است که آنها به سادگی تظاهرات ما مهم سخت سیمی توانایی برای دیدن و شرکت به تهدیدات بسیار به سرعت. با توجه به تهدید واقعی است که ظهور از COVID-19 این توانایی است و طبعا به شدت فعال می شود.

Helpfully بسیاری از غور و سنت را توسعه داده اند روش steadying و تمرکز توجه ما است. آنها عبارتند از: آرام تفکر نماز و شیوه های تمرکز حواس. آموزش آسان نیست اما تحقیقات نشان می دهد که حضور ذهن پشتیبانی از ما ، جیمز قرار داده و آن را شبیه به این: “دانشکده آوردن یک ذهن سرگردان بارها و بارها این است که ریشه بسیار از قضاوت شخصیت و خواهد شد.”

تغییر چگونه ما مربوط به این بیماری همه گیر.

داشتن تثبیت توجه ما, ما می توانیم شروع به کشف راه های مختلف ما مربوط به آنچه اتفاق می افتد در اطراف ما. بسیاری از افراد استفاده می شود برای مشغول شدن و رفع مشکلات. ما یک توانایی فوق العاده ای برای سفر در زمان برنامه ریزی آینده و به یاد آوردن گذشته است. اما در حال حاضر این است که پتانسیل واقعی برای ایجاد حتی بیشتر اضطراب.

بسیاری از مشکلات نیست و در واقع قابل. هنگامی که ما فکر می کنم ما در مورد آسیب پذیری و عدم قطعیت آن همه بیش از حد آسان به “catastrophise” – تصور کنید که همه این سناریو بدترین حالت. حتی لحظه ای احساس قدردانی برای آنچه که ما به راحتی می توانید سفر به گناه – “من باید آنچه از دیگران نمی” – و ترس: “اگر من از دست دادن همه چیز من ارزش؟”

اگر ما اجازه دهید تصورات ما شورش اجرا آن را دشوار است به تصور بلایای طبیعی در هر شخصی ما و یا بزرگتر از جهان است. ما یا عزیزان ما تا پایان در یک وحشتناک و تنها مبارزه برای زندگی در یک بخش مراقبت ويژه? وجود خواهد داشت ناآرامی های مدنی و گسترده شکست در جامعه ؟

جای تعجب نیست که در زمان هایی از این همیشگی ما راه های مقابله ضربه در: انکار اشکال بی شمار از حواس پرتی از جمله مشغول شدن بیش از حد صفحه “زمان” و تلاش نومیدانه در “رفع.” وجود دارد برخی از حکمت در این است: ذهن ما می دانیم هنگامی که ما نیاز به حفاظت از واقعیت خشن با چنین واکنش های. اما در حالی که آنها مفید هستند در کوتاه مدت آنها به ندرت به ما خدمت می کنند بهترین در دراز مدت.

خوشبختانه ما که دسترسی به یکی دیگر از راه های است که شامل عمد جمع آوری ذهن در “حال حاضر آگاهی” و برگزاری تجربه ما با محبت, مراقبت و حس تعادل به جای واکنش به آن را در هر نوبت. این نشان دهنده یک کلید shift از ربوده شده توسط ما افکار و احساسات به انتخاب آنها را به عنوان واکنش در این لحظه نه حقایق. خارجی واقعیت اطراف ما نیست اما آنچه که تغییر می کند – و این بسیار مهم است – این است که ما ایجاد یک فضای بین ما و تجربه ما واکنش بود که catastrophising مشغول شدن و یا منطقه بندی کردن.

به رسمیت شناختن است که ما افکار شکل ذهن ما و جهان است.

داشتن steadied ما توجه و ایجاد برخی از فضا ما باید یک انتخاب در مورد چگونه به پاسخ. بیشتر غور و سنت و بسیاری از شاخه های روانشناسی آموزش انواع در این موضوع: کلمات و اعمال ما باید عواقب واقعی. غور و سنت استناد به ارزش های ما و اخلاق ما را هدایت و اشاره به مزایای استفاده از آنها را به عنوان یک قطب نما. به عنوان Dhammapada آن قرار می دهد “نگهبانی ذهن” به ارمغان می آورد شادی “مانند یک هرگز خروج سایه.”

روانشناسی مدرن صحبت می کند به همان حس درک در شرایط کمی متفاوت: “اگر من این کار را پس از آن من است.” این بود زندگی کار روانشناس Walter Mischel که نشان داد که توانایی ما برای ورزش خود را کنترل اشکال ما آینده سلامت و امنیت مالی و روابط از دوران کودکی از طریق بزرگسالی است.

حکمت باستانی و مدرن روانشناسی همگرا بر اساس این ایده که ما در حرف و عمل باید عواقب بنابراین ما باید آنها را انتخاب کنید و با بصیرت. اگر ما به عنوان خوانده شده اخبار بد در تمام طول روز ما را تبدیل به نگرانی و منفی است. از سوی دیگر اگر ما عمل به عنوان اگر ما coronavirus خودمان ما همه چیز را ما می تواند به جلوگیری از عبور عفونت بر روی دیگران است. این یک قدرتمند عمل مراقبت و سخاوت است که پادمان کسانی که در اطراف ما. اگر همه ما قانون در این راه ما را به تغییر این دوره از بیماری همه گیر.

مراقبت از خود و مراقبت از دیگران.

روانشناسان می دانند بسیار زیادی در مورد آنچه که پشتیبانی از سلامت روانی و این علم موشک نیست. سلامت روانی نگهداری می شود با خواب کافی, یک رژیم غذایی سالم و ورزش مثبت در روابط اجتماعی و انجام کارهایی که به ما یک حس موفقیت – و ما لذت ببرید. در راه همان است که ما “عمل” یک ورزش و یا یک آلت موسیقی برای تبدیل شدن به مهارت بیشتر ما می توانید انجام آنچه پشتیبانی از سلامت روان ما. این می تواند به نظر می رسد خود زیاده به خصوص در میان یک بحران است. اما ضروری است: ما نیاز به منابع خودمان اگر ما به این آب و طوفان.

در حالی که این بیماری همه گیر است که احتمالا مهم ترین چالش های جهانی از این نسل مورخان به ما یادآوری می کنند که نسل های قبلی را تحمل کرده اند طاعون اقتصادی, افسردگی و جنگ هر کدام با اثرات ماندگار. روانشناسی ارائه می دهد راه برای ما برای دیدار با چنین بحران با شجاعت و وضوح و حکمت است. آن را ارائه می دهد بتن مشاوره و تکنیک های آماده سازی خود را برای این کار ما نیاز به انجام به طوری که با توجه و تمرکز و متانت ما می توانیم شکل دادن به جهان بهتر است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de