راهنمایی که می تواند کمک به شما در مدیریت میگرن

(این داستان نوشته شده است در همکاری با .)

میگرن وحشتناک است که چرا آی سلامت با همکاری میگرن کانادا برای به اشتراک گذاشتن راهنمایی که می تواند کمک به شما در جلوگیری و درمان ناتوان کننده سردرد. همراه با ضربان دار سر درد میگرن اغلب باعث تهوع و استفراغ و حساسیت به نور قوی و بوها و صدا.

اگر شما آشنا با صرف ساعت ها نشستن در تاریکی سکوت اتاق ذخیره سازی در دفتر خود را, شما به احتمال زیاد پیدا کردن این هفت راهنمایی های ارائه شده توسط میگرن کانادا بسیار مفید است.

سعی کنید داروها هستند که به صورت خوراکی مصرف

با توجه به میگرن کانادا داروها که بای پس روده جذب می شود سریعتر است. در نظر گرفتن صحبت با دکتر خود در مورد دیگر گزینه های تسکین مانند اسپری بینی شیاف و یا تزریق.

ترکیب داروهای مختلف برای حل و فصل علائم

برای کسانی که تجربه شدید یا مکرر میگرن ترکیب حاد داروها می تواند مفید باشد. صحبت با دکتر خود در مورد مصرف داروهای متعدد به طور جداگانه درمان همه علائم شما تجربه خود را با میگرن. این بسیار مهم است به مشورت خود را از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی قبل از ترکیب داروهای مختلف. برای کسب اطلاعات بیشتر در ترکیبات بالقوه بازدید از میگرن صفحه در .

در نظر گرفتن درمان های جایگزین

تلاش جایگزین میگرن درمان مانند تزریق بوتاکس طب سوزنی و شاهدانه می تواند شما را با ارائه برخی از تسکین بسیار مورد نیاز. تزریق بوتاکس در اطراف فک و سر و گردن می تواند به کاهش فرکانس و شدت میگرن—بدون نیاز به وحشت بوتاکس نمی خواهد به تغییر ظاهر خود را.

با توجه به آی سلامت تحقیقات بیشتری مورد نیاز است به منظور تعیین اثرات مصرف حشیش بر کسانی که تجربه میگرن. اما CBD و THC می تواند گیرنده های مغز در بسیاری از راه های مختلف متفاوت است که بر اساس فرد. پس از شاهدانه است که یک ماده طبیعی با حداقل عوارض جانبی آن ممکن است ارزش امتحان کنید قبل از شروع داروهای تجویز شده توسط پزشک.

طب سوزنی یکی دیگر از جایگزین امن برای کسانی که امید به کاهش شدت و فرکانس خود را میگرن. طب سوزنی پزشکان را به آرامی جای سوزن خود را در امتداد بدن نقاط فشار از جمله نقطه بین شست و انگشت خود را. افراد مبتلا به میگرن می توانید گزینه های درمان از طریق تعاملی میگرن درخت ابزار در آی بهداشت میگرن صفحه.

حفظ میگرن خاطرات

با پیگیری از رژیم غذایی خود مصرف آب, ورزش, خلق و خوی, آب و هوا و جزئیات اطراف خود را میگرن از آن خواهد شد آسان تر برای شناسایی محرک خود را. علاوه بر این دکتر شما باید یک درک بهتر از خود و میگرن الگوهای است که می تواند در نتیجه موثر تر درمان می شود. بازدید برای چاپ میگرن خاطرات الگو است.

کاهش استرس از طریق مدیتیشن و خواب کافی

استرس و خستگی مشترک باعث میگرن پس از آن ضروری است که شما به بدن خود گوش دهید. سعی کنید کنار گذاشتن برخی از زمان هر روز برای مدیتیشن و یا یوگا. وقتی که می آید به خواب مطمئن شوید که شما در حال گرفتن حداقل هفت ساعت خواب در شب برای جلوگیری از میگرن ناشی از کافی استراحت.

به حداقل رساندن مصرف کافئین خود را

کافئین است که واقعا یک برکت و لعنت. برخی از افراد پیدا کردن که یک فنجان قهوه و یا نوشیدنی های انرژی به طور موقت تسکین خود علائم میگرن به عنوان کافئین می تواند به کاهش التهاب. اما داشتن بیش از حد کافئین می تواند باعث میگرن برای بسیاری از. فکر خود مصرف کافئین و قهوه به صورت یک لیوان آب اگر شما احساس می کنید سردرد اومده بود.

شروع هدفمند و مکمل های غذایی رژیم

با توجه به آی سلامت, مکمل های خاص می تواند کمک به جلوگیری از میگرن مانند منیزیم سیترات یا glycinate, ویتامین B2, کوآنزیم Q10, petasites hybridus butterbur و tanacetum parthenium بهتر به عنوان شناخته شده بابونه گاوی. اگر شما در حال مصرف دارو با پزشک خود مشورت کنید قبل از شروع یک رژیم مکمل برای رد کردن هر گونه تعامل بالقوه.

بازدید از میگرن صفحه به صورت تصویری, منابع, ابزار تعاملی و آموزنده دیگر مواد.

دنبال آی سلامت در , و برای به روز رسانی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>