ایمن ماندن در آفتاب گرم تابستان با این پنج نکته

(این داستان نوشته شده است در همکاری با .)

صرف تمام روز در نور مستقیم خورشید به نظر می رسد مانند یک ایده خوب تا زمانی که شما دریافت صفحه اصلی در آینه نگاه کنید و متوجه باشید که پوست خود را شبیه است که از یک بیش از حد رسیده گوجه فرنگی. پرستاری خود را آفتاب سوخته پوست به سلامت دردناک است سفر است که نیاز به مقدار فراوان آلوئه ورا ژله.

تمرین امن خورشید ضروری است به عنوان طولانی مدت و بدون محافظت قرار گرفتن در معرض می تواند منجر به پوست و چشم آسیب سکته گرما و دیگر ناخوشایند بیماری. می خواهد برای کمک به کانادایی ها ایمن ماندن در گرمای تابستان با ارائه منابع آنلاین است که می توانید آموزش های عمومی در حفاظت از آفتاب.

این ماه اجتناب از اخذ مخوف آفتاب سوختگی و گرمازدگی و یا حتی کم آبی با پیروی از این پنج خورشید نکات ایمنی.

سخت کوش با کرم های ضد آفتاب

اشعه های خورشید قوی هستند از ساعت 11 تا 3 بعد از ظهر تا اگر شما قادر به پناه گرفتن در سایه این ساعت, مطمئن شوید که شما درخواست مجدد کرم ضد آفتاب غالبا. برای جلوگیری از سوختن استفاده از کرم های ضد آفتاب با SPF حداقل 30 و درخواست مجدد پس از عرق کردن و یا شنا کردن.

پوشیدن لباس را پوشش می دهد که تا حد پوست که ممکن است

زمانی که شما در حال پریدن در داخل و خارج از استخر و سعی کنید برای پوشش بیشتر از پوست خود را با لباس به منظور محدود کردن قرار گرفتن در معرض آفتاب. پوشیدن لباس تنفس خواهد شد نگه داشتن شما سرد اما بسیار کم نور باید قادر به نفوذ در پارچه—شما می توانید این کار را با نگه داشتن پوشاک تا به خورشید است. شلوار جین و ژان ژاکت خود را محافظت پوست از تاول سوختگی.

سرمایه گذاری در یک مد کلاه های لبه پهن بپوشانید

سطل کلاه باید با اطمینان ساخته شده باز گشت این فصل بنابراین شما می تواند مد روز و آفتاب امن در همان زمان. کلاه های لبه پهن را سایه خود را در صورت و گوش و پشت گردن خود را از خورشید قوی در برابر اشعه های UVA و UVB. بارها و بارها با صرف زمان بیش از حد محافظت نشده در مستقیم خورشید می تواند باعث آسیب است که می تواند بعدا باعث درشت چین و چروک و سرطان پوست.

همیشه عینک آفتابی

ما با تکیه بر چشم ما به دیدن دنیای اطراف ما به همین دلیل است که ما نیاز به حفاظت از آنها را در تمام هزینه. با توجه به آی سلامت, شما باید نگاه برای عینک و یا لنز با اشعه UVA و UVB. این عینک آفتابی خواهد شد برچسب که می گویند “UV400” یا “100% حفاظت از اشعه ماوراء بنفش”. با پوشیدن محافظ عینک آفتابی شما می تواند یک تجربه شبکیه رایت که ممکن است منجر به از دست دادن بینایی.

نوشیدن مقدار زیادی آب

این مهم است برای دوباره پر کردن مایعات از دست رفته از عرق در حالی که صرف وقت در خارج از منزل. همیشه انتخاب کردن برای یک لیوان آب سرد به جای یک نوشیدنی الکلی یا شیرین نوشابه. غفلت از مصرف آب خود را در حالی که در آفتاب می تواند منجر به کم آبی است که شما را احساس سرگیجه و بسیار خسته. به منظور سالم ماندن هیدراته و یکی باید نوشیدن هشت تا 10 لیوان آب روزانه به خصوص در فوق العاده گرم در روز.

بازدید برای راهنمایی بیشتر در مورد چگونه برای محافظت از خودتان و اعضای خانواده خود را (کودکان و بزرگسالان) از خورشید است.

دنبال آی سلامت در Facebook, LinkedInو توییتر برای به روز رسانی.

بیشتر

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>