شش ویتامین ها است که می تواند بدن خود را بهبود حیاتی عملکرد و سیستم ایمنی بدن

(این داستان نوشته شده است در همکاری با .)

وجود دارد هیچ چیز بدتر از پایین آمدن با یک بیماری ناتوان کننده آنفولانزا یا سرماخوردگی در طول ماه های تابستان—گذراندن سه روز سامانه بر روی نیمکت در حالی که دوستان خود را در ساحل خالص است ،

می خواهد به نگه داشتن شما را از سقوط بیمار در این تابستان با به اشتراک گذاشتن اطلاعات با ارزش بر روی ویتامین ها است که می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن, تقویت حافظه, پشتیبانی از عملکرد عصب و خیلی بیشتر. شما لازم نیست که به یک تعداد انگشت شماری از مکمل ها هر روز صبح به منظور دریافت شما نیاز به ویتامین ها. به جای آن شما می توانید درو مزایای خاص از ویتامین ها از طریق یکپارچه سازی خاص و خارق العاده را به رژیم غذایی خود را.

ویتامین A

این ویتامین خواص آنتی اکسیدانی و نقش مهمی در چشم انداز خود را مصونیت رشد سلول و تقسیم و تولید مثل. مانند دیگر آنتی اکسیدان ها و ویتامین A است که قادر به حفاظت از سلول ها در برابر رادیکال های آزاد است که می تواند منجر به بیماری های قلبی و برخی از انواع سرطان. یکی خود را می توانید دوز توصیه شده از ویتامین c از طریق مکمل یا با مصرف مواد غذایی مانند اسفناج و محصولات لبنی و هویج و طالبی.

توصیه می شود دوز روزانه برای همه از این ویتامین های ضروری را می توان در یافت .

ویتامین B-6

ویتامین B-6 نکته مهم برای نگهداری از سیستم ایمنی بدن و سیستم عصبی در حالی که ترویج عادی رشد مغز. این ویتامین را می توان مشتق شده از موز, نخود, سیب زمینی, مرغ و ماهی—در حال حاضر شما هیچ بهانه ای را قاچ سیب زمینی پخته و ترد مرغ برای شام امشب. مردم با کلیه شرایط یا بیماری های ژنتیکی ممکن است مستعد به یک ویتامین B-6 کمبود آن می تواند منجر به ضعف سیستم ایمنی و سردرگمی و افسردگی است.

ویتامین B-12

مصرف منظم ویتامین B-12 است, ضروری برای همه کسانی که به دنبال گیاه خوار یا گیاه مبتنی بر رژیم غذایی بیشتر در معرض خطر کمبود. ویتامین B-12 است که می توان از گوشت و ماهی و مرغ و محصولات لبنی است. این ویتامین مرکزی در تولید DNA و سلول های قرمز خون در حالی که همچنین حمایت از متابولیسم سلولی و عملکرد عصب. مردم با کمبود ویتامین B-12 ممکن است تجربه خستگی, کم خونی, اختلالات خلق و خوی ضعف و مشکلات روده و حتی آسیب های عصبی.

ویتامین C

ویتامین C بهترین و شناخته شده برای خواص آنتی اکسیدانی آن است که می تواند به دفع کردن خاموش سرد و توانایی خود را برای کمک به بدن در جذب و ذخیره آهن است. این ویتامین همچنین به ایدز در شکل گیری عروق خونی و غضروف و ماهیچه و کلاژن. شبیه به ویتامین A, ویتامین C خود را محافظت سلول ها در برابر رادیکال های آزاد است که ممکن است باعث بیماری های قلبی و برخی از انواع سرطان. ویتامین C را می توان در میوه های خانواده مرکبات, توت, گوجه فرنگی, کلم, کلم بروکلی, اسفناج, سیب زمینی و کلم بروکسل. بسیاری از مردم را انتخاب کنید به مکمل های ویتامین C در یک خوشمزه چسبنده فرم.

نگاهی به ویتامین صفحه برای درک بهتر دوزهای امن و عوارض دهان و دندان ویتامین C مکمل های.

ویتامین D

این ویتامین حیاتی برای سلامت استخوان ها به کلسیم تنها می تواند توسط بدن جذب می شود که ویتامین D موجود است. ویتامین D نیز می تواند جذب شده از نور مستقیم خورشید است که چرا افرادی که تجربه افسردگی فصلی یا کسانی که زندگی در هوای بارانی شهرستانها را تشویق به گرفتن مکمل های ویتامین D. علائم کمبود ویتامین D می تواند شامل از دست دادن تراکم استخوان و تغییرات خلق و خو و خستگی و گرفتگی عضلات. ویتامین D نیست و به طور طبیعی در بسیاری از غذاها اما شرکت ها اغلب تقویت لبنیات و حبوبات و محصولات با آن است.

ویتامین E

ویتامین E موجود در مواد غذایی که شما احتمالا مصرف منظم مانند روغن زیتون و روغن بادام, بادام زمینی, مارگارین, گوشت, لبنی, تاریک, برگ سبز و غلات غنی شده. این ویتامین یک آنتی اکسیدان است و همچنین می توانید محافظت از سلول های خود را از رادیکال های آزاد در حالی که حفظ سلامت خون و مغز و پوست و چشم و سیستم تولید مثل.

بدانند چه ویتامین ها شما باید مصرف می شود و نه گیج کننده به خصوص برای کسانی که با شرایط موجود از قبل. آی سلامت ویتامین صفحه پرسش و پاسخ می توانید پاسخ برخی از رایج ترین سوالات که مردم ممکن است در مورد ویتامین ها.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این شش ویتامین ها, بازدید آی سلامت صفحه.

دنبال آی سلامت در , و برای به روز رسانی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

خرید کتاب های خارجی

دیدگاهتان را بنویسید