به عنوان مطمئن شوید که مالاریا مواد مخدر است که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است شعار به عنوان یک “تغییر بازی” هیچ چیز انجام خواهد شد برای مبارزه با COVID-19 وجود ندارد و مواد غذایی در این سیاره است که می تواند شما را منحرف رمان coronavirus.

اما وجود دارد برخی از مواد غذایی است که می تواند کمک به بهبود سلامت خود را به طور کلی.

متخصصین تغذیه در کانادا اشاره می کند که همه مواد مغذی کمک به سیستم ایمنی بدن در کسب و کار راه. بیشتر چه, با توجه به آن باز کردن مواد غذایی سایت است که برخی از تحقیقات نشان می دهد که ویتامین C و زینک و سلنیوم ممکن است سیستم ایمنی بدن شما را قوی تر. (روشن این مواد مغذی نمی خواهد به شما جلوگیری از انقباض رمان coronavirus.)

بهترین راه برای دریافت این مواد مغذی است که از طریق مواد غذایی به جای مکمل های این انجمن می گوید.

در اینجا چند منابع.

ویتامین C کمک می کند تا بدن در جذب آهن التیام زخم; آن همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان.

10 مواد غذایی برای ویتامین C محتوا با توجه به وزارت کشاورزی عبارتند از:

Guavas
کیوی
فلفل
توت فرنگی
پاپایا
کلم بروکلی
گوجه فرنگی
Kale
برف نخود فرنگی

این ماده معدنی ضروری می سازد پروتئین ها و کمک به حفظ حس بویایی ما.

بالا 10 روي حاوی مواد غذایی عبارتند از:

صدف
گوشت گاو (چاک استیک)
پای مرغ
شرکت توفو
بدون چربی گوشت خوک لغو احکام صادره ی
دانه شاهدانه
عدس
ماست کم چرب
بلغور جو دوسر
قارچ قارچ

منابع دیگر روی برای گیاه خواران شامل غلات غنی شده, وحشی برنج و دانه کدو تنبل, کوینولا, سیاه, لوبیا و نخود سبز.

نیاز بدن به سلنیوم برای عملکرد تیروئید مناسب. این مواد مغذی همچنین ممکن است کمک به محافظت در برابر آسیب رادیکال های آزاد و سرطان است.

اتمام این 10 مواد غذایی برای سلنیوم:

آجیل برزیل
تن ماهی
صدف (صدف)
بدون چربی گوشت خوک لغو احکام صادره ی
گوشت (استیک دامن)
سینه مرغ بدون چربی
شرکت توفو
ماکارونی گندم کامل
میگو
قارچ قارچ

دیگر منابع گیاهی شامل kamut جو سبوس تخم مرغ, نودل, در خانه, گرانولی را کنار بگذارید و کم چربی ماست یونانی.

بیشتر

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im