پنج نکته از یک متخصص در چگونه برای شاد ماندن و جلوگیری از “قرنطینه 15”

(این داستان اسپانسر شده از طرف .)

اگر لباس خود را در حال گرفتن کمی سخت تر و شما هزینه دو برابر معمول خود را, مواد غذایی, بودجه, می دانم که شما به تنهایی نیست. بسیاری از ما بوده است مصرف بیش از حد الکل و شیرینی شیرین به تصویب زمان و احساس راحتی در طول خود انزوا. ما همچنین می توانید را فراموش کرده ام در مورد ما عادت جدید—پخت نان خمیر ترش در دو هفتگی.

اما زمانی که اقامت در خانه سفارش برداشته شده است و شما می توانید شروع به کار در, دفتر, دوباره, شما نیاز به احساس اعتماد به نفس در کار حرفه ای خود را slacks.

Naturopath دکتر میشل Salga ارائه می دهد پنج راهنمایی که می تواند کمک به شما برای جلوگیری از وحشتناک “قرنطینه 15”. (دکتر Salga در دسترس است به صورت یک e-مشاوره از طریق Tia سلامت سایت درمان طبیعی برای خدمات.)

خاموش کردن تلویزیون و خارج برای پیاده روی

این یکی از دشوار به ویژه از خدمات جریان آزاد شده اند تن جدید نشان می دهد و فیلم برای کسانی که غذای عمومی-بهداشت مقامات تماس به ماندن در خانه. دکتر Salga توصیه می کند بیماران خود را به محدود کردن زمان آنها صرف تماشای تلویزیون به یک ساعت در روز است.

به جای سر در خارج از منزل و یا برخی از فعالیت فیزیکی است. “مطالعات نشان داده اند که 60 دقیقه پیاده روی در روز است که قابل مقایسه با خلق و خوی تشدید اثرات ضد افسردگی” می گوید: دکتر Salga. “همراه با تقویت خلق و خوی خود را راه رفتن نیز ترویج گردش خون خود را حفظ خواهد کرد اشتها در بررسی و سوزاندن یک مقدار خوبی از کالری است.”

دکتر Salga همچنین نشان می دهد تخمگذاری لباس تمرین شب قبل و ایجاد یک تعیین شده تمرین منطقه با تجهیزات خود را. با انجام این کار شما پیدا کردن آن سخت تر به بهانه و خواهد شد به طور مداوم یادآوری به ورزش است.

نیشگون گرفتن و کشیدن رژیم غذایی خود را

می گویند sayonara به پوشش خود را, اضطراب و استرس با یک مقدار مضحک از نیش اندازه میله شکلات.

“وعده شگفت انگیزی در مقابل تلویزیون و تغذیه احساسات خود را در حال اشتباهات رایج است که می تواند باعث اضافه وزن بیش از یک دوره از زمان,” او می گوید. “این مهم است که خود را برای پر کردن یخچال و کابینت با غذاهای سالم مانند میوه و سبزیجات تازه, حموس, گوشت بدون چربی و آجیل که حاوی چربی های سالم است.”

نیز وجود دارد برخی از مواد غذایی با خلق و خوی افزایش خواص است که شما می توانید اضافه کردن به رژیم غذایی خود را اگر شما احساس می کند از جمله:

  • شکلات تیره;
  • غذاهای غنی از امگا 3 مانند گردو و ماهی قزل آلا و flaxseeds;
  • و غذاهای غنی از منیزیم مانند سبزیجات و حبوبات.

دکتر Salga همچنین توصیه می کند بیماران خود را برای جلوگیری از قندهای تصفیه شده معمولا در بر داشت در آب نبات و شیرینی و نان سفید ماکارونی سفید و دسر. “این می تواند باعث بالا و پایین در سطح قند خون که می تواند منجر به اضطراب و اضطراب و نوسانات خلق و خوی و انرژی سقوط است.”

اولویت بندی خواب

به عنوان روز شروع به با هم مخلوط دکتر Salga نشان می دهد گرفتن هفت تا نه ساعت خواب در هر شب. “این مهم است برای تمرین مناسب بهداشت خواب است که به معنی رفتن به رختخواب نزدیک به همان زمان هر شب و بیداری در همان زمان هر روز صبح می گوید:” دکتر Salga. “این یک عمل سالم برای خود غدد غدد در بدن که در پاسخ به استرس و تولید کورتیزول.”

شما همچنین باید سعی کنید برای قرار دادن رسانه های اجتماعی خود را پیمایش چند ساعت قبل از اینکه شما به خواب رفتن. “آیا هر گونه الکترونیک به رختخواب به عنوان نور از دستگاه مختل طبیعی شبانه روزی تولید ملاتونین که هورمون فراهم می کند که یک خواب آرام تر می گوید:” دکتر Salga.

مبادله شراب برای آب

نوشیدن الکل است نه یک راه سالم برای مقابله با یک بیماری همه گیر مربوط به تغییر در روال.

“با وجود این واقعیت است که شراب حاوی آنتی اکسیدان ها و الکل می تواند افسردگی و در واقع ممکن است به شما احساس بدتر می گوید:” دکتر Salga. “برخی از مردم نیز تجربه تورم و التهاب پس از یک شب از نوشیدن آن می تواند شما را در یک موقعیت که در آن شما احساس می کنید مست افسرده و ناخوشی صبح روز بعد.”

مشروبات الکلی نیز می تواند حاوی مقدار زیادی از کالری پس از انتخاب کردن برای یک لیوان آب به جای. “خودداری از نوشیدن در طول هفته و درمان خود را در تعطیلات آخر هفته با یک لیوان شراب در صورت نیاز,” او می گوید. “سعی کنید جایگزین الکل با آب گازدار یا کمبوچا در یک لیوان شراب بنابراین شما هنوز هم می تواند احساس مانند شما با داشتن کمی درمان است.”

سعی کنید برای کاهش سطح استرس خود را

اختصاص برخی از زمان هر روز برای مراقبت از خود است. این که آیا شما آرامش با داشتن یک حمام گرفتن سگ خود را برای پیاده روی و یا جارو کل خانه پیدا کردن چیزی است که شما کمک می کند تا باز کردن از پیچ.

“از این زمان به جوانی از سر گرفتن و احیاء” می گوید: دکتر Salga. “بسیاری از ما سوختن شمع در هر دو به پایان می رسد و در حال حاضر ما یک فرصت برای کم کردن سرعت و لذت بردن از سرگرمی است.”

با تغییر چشم انداز خود را از خود انزوا شما تجربه کمتر همه گیر مرتبط با اضطراب و نگرانی که می تواند منجر به بیش از غرقه شدن. “سعی کنید به ترک این قرنطینه تجربه یک فرد بهتر از چگونه شما وارد آن می گوید:” دکتر Salga. “بنابراین حق انتخاب در حال حاضر به طوری که شما احساس می کنید بهترین خود را هنگامی که همه چیز به عقب بر گردیم به هنجار جدید.”

کانادایی ها می توانید e-دیدار با دکتر میشل Salga برنامه ریزی آنلاین و یا تلفن قرار ملاقات از طریق پزشکی از راه دور پلت فرم .

دنبال Tia سلامت در , و برای به روز رسانی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>