ورزش در خانه ؟ در اینجا 5 تناسب اندام ابزارهای زیر 50 دلار برای تمرین در فضاهای کوچک

با در خانه تمرینات داغترین بودن تناسب اندام روند خارج وجود دارد در حال حاضر شما ممکن است تعجب که چه نوع از تجهیزات را در دست دارند را بیشتر از زندگی خود را-اتاق تناسب اندام رژیم است.

اگر پول و فضا هیچ شی شما ممکن است سرمایه گذاری در یک ماشین پارو زنی و تردمیل و دستگاه های بیضوی ثابت, دوچرخه Bosu تعادل مربی و/یا تعلیق TRX سیستم. خوب تمرین اگر شما می توانید آن را دریافت کنید.

در اینجا چند پیشنهاد برای تناسب اندام ابزارهای زیر 50 دلار است که ایده آل برای فضاهای کوچک و کمک خواهد کرد که خود را خود کارگردانی عرق به سطح بعدی.

آمازون کانادا.

مقاومت باند

این آسان برای استفاده از لاستیک باند با دستگیره (گاهی اوقات به نام لوله) آمده در طیف وسیعی از رنگ های طول و تنش است. آنها یک جایگزین عالی برای رایگان وزنه یا دمبل برای تقویت عضلات و می تواند مورد استفاده قرار گیرد به کار فوقانی و تحتانی بدن است. با یک دسته در هر دست ایستاده در بالای باند و بلند کردن دست خود را به شانه ها و پشت را برای یک عضله دوسر حلقه به عنوان مثال; نگه داشتن هر دو پا در بالای لوله را گام بزرگ از یک سمت به سمت. وجود دارد ده ها تن از تمرینات شما می توانید با این. (گوگل آنها را.)

آمازون کانادا.

مقاومت حلقه

اگر شما تا کنون شده است به یک فیزیوتراپیست ممکن است شما را دیده اند این حلقه بسته, تخت, باند نازک که شبیه بزرگتر از اندازه باندهای الاستیک. آنها اغلب استفاده می شود برای احیا و افزایش دامنه حرکت. مانند گروههای مقاومت آنها می توان برای تقویت عضلات مختلف از سر تا پا. حلقه آن در اطراف هر دو پا چند اینچ بالاتر از زانو در حالی که انجام چمباتمه و یا راه رفتن “crablike” به جلو و عقب به عنوان مثال و یا استفاده از آن برای ماهیچه سه سر پسوند یا لات pulldowns. (DIY هک: استفاده از یک جفت جوراب و یا لباس تنگ.)

آمازون کانادا.

هواپیمای بی موتوری پرواز دیسک

این در مجموعه ای از دو نگاه مانند تخت Frisbees یا صفحات کاغذ و کمک به تعامل با ماهیچه های خود را از طریق طیف گسترده ای از حرکت. در اینجا برخی از راه آنها اضافه کردن کمی دلربایی به تمرین خود را: به pushups حتی سخت تر جای هر دست بر روی یک دیسک. به تدریج اسلاید دستان خود را از هم جدا به عنوان شما پایین تر از قفسه سینه خود را به سمت کف و اسلاید و آنها را در به شما به عنوان بالابر عقب. شما می توانید به جای توپ از هر یک پا بر روی یک دیسک کشویی به سمت عقب یا جلو lunges. برخی از دیسک را می توان مورد استفاده در فرش. (اگر شما در خرج کردن و صاف, طبقه, استفاده از ظرف بپاشید.)

آمازون کانادا.

توپ ثبات

در حال حاضر که شما در حال کار کردن در خانه و کار از خانه این بزرگ orbs می توانید انجام دو وظیفه به عنوان یک میز و صندلی و یک ابزار است. هنگام نشستن در یک, سعی کنید برای حفظ تعادل خود را با گردان باسن خود را اما نه با درگیر شدن عضلات اصلی خود را نگه داشتن بدن خود را بالا هنوز. بیشتر از هم جدا پای خود را به ثبات بیشتر شما می شود; هنگامی که شما استفاده می شود به نشستن روی یکی از این را پای خود را به هم نزدیک و سپس بلند کردن یک پا از روی زمین پس شاید چشمان خود را ببندید. شما می توانید نشستن در بالای یک توپ را به انجام تمام خود را معمول بالا-قدرت بدن مانند پرس شانه و بازوی راست را بالا می برد; استفاده از آن برای شکم هزارهء مورب شکمی بحران و pushups (دست در کف و ساق و یا مچ پا بالای توپ) نیز هست. هدف خود را همسترینگ با دروغ گفتن بر روی زمین استراحت گوساله خود را بر روی توپ بلند کردن باسن خود را به بالا و به آرامی خود را رسم زانو را به قفسه سینه خود را. دروغ گفتن در بازگشت خود را با پاهای خود را تمدید تا به سمت سقف فشار توپ بین مچ یا ساق پا در حالی که به آرامی کاهش پاهای خود را به زمین. (شما هرگز نباید احساس هر گونه درد در کمر; که یک پرچم قرمز و یک سیگنال برای جلوگیری از.) لیست در می رود.

آمازون کانادا.

مینی توپ ورزش

به اشتباه با یک کوچکتر Stott Pilates, توپ, این می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای حمایت از گردن و یا کمر در طول تمرینات خاص. و یا شما می توانید آن را فشار بین زانو در حالی که انجام squats یا شکمی بحران و یا محل آن را در زیر پای خود را در حالی که دروغ گفتن در بازگشت خود را به بلند کردن باسن خود را کردن کف و پایین دوباره. هر زمان که شما در حال کار بر روی ناپایدار سطح, شما جذب و به چالش کشیدن ماهیچه های هسته ای.

بیشتر

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>