درمانگران دالاس مشاوره همه گیر خود را برای بیماران به اشتراک می گذارند

پس از همه گیر سارس در سال ۲۰۰۳، مطالعه ای بر روی ۱۲۹ نفر قرنطینه شده انجام شد تا اثرات همه گیر بر سلامت روانی آن ها را بفهمیم. 9/28 درصد افراد مبتلا به PTSD و 2/31 درصد علائم افسردگی داشتند. و هر چه قرنطینه طولانی تر باشد، اوضاع بدتر می شد.

اما شانس هستند، شما حتی ممکن است همه گیر SARS به یاد داشته باشید؛ بنابراین تصور کنید عوارض ذهنی و عاطفی همه گیر با نسبت های تاریخی ما امروز با کروناویروس تجربه.

لاین دی استفانو، درمانگر دارای مجوز از شمال تگزاس می گوید: «من جذب بسیار قابل توجهی را در هر دو افسردگی و اضطراب در همه گیر دیده ام.»

شاید شما با سلامت روانی خود را قبل از همه گیر مبارزه نمی کند، اما COVID-19 ضربه سلامت روانی همه در برخی از راه های عمده است.

دبورا ان دیویس، مربی شخصی گواهی شده و نویسنده کمک به خود برنده جایزه می گوید: «هر جا که ما از نظر عاطفی قبل از همه گیر بودیم، عدم قطعیت هشدار دهنده و تغییرات سریع سبک زندگی که تولید می کرد، همه ما را تحت تأثیر منفی قرار داده است.»

دی استفانو می گوید: «مردم واقعاً با انزوای اجتماعی دست به گریبان هستند.» «و طبیعتاً وقتی افراد افسرده می شوند، تمایل به خود منزوی کردن دارند که باعث افسردگی بیشتر آن ها می شود. و همه ما به نوعی به مرگ و میر و مرگ و از دست دادن و چیزهایی از این دست با نرخ بالاتر فکر می کنیم.”

بنابراین نه تنها همه ما همه گیر برای مقابله با, بلکه ما همچنین دسترسی کمتری به چیزهایی که استفاده می شود برای کمک به ما برای مقابله با استرس, چه آن را دوستان و یا خانواده و یا فعالیت های سرگرم کننده در خارج از خانه های ما.

اوری هونیگ، روانشناس بالینی می افزاید: «استرس واقعا ً بالا است، و دسترسی ما به استراتژی های مقابله ای واقعاً کم لنگ خورده است.» “افرادی که به طور معمول با افسردگی مبارزه نمی کنند، علائم افسردگی و اضطراب را نیز تجربه می کنند.”

شما ممکن است در حال حاضر تجربه این تقلا از جنگ بین سلامت روانی و جسمی خود را در طول قرنطینه. حلق آویز کردن با دوستان ممکن است افسردگی را دفع کند، اما ما را در معرض خطر بالاتر عفونت قرار می دهد. پس چگونه می توانیم مراقبت از خود را تمرین کنیم در حالی که از خطرات کروناویروس مراقب بودیم؟

“بزرگترين چيز اينه که ما با خودمون مهربون باشيم… اين سخته . و سخت نیست چون ما این کار را اشتباه انجام می دهیم، سخت است چون واقعا سخت است. ” – DiStefano

هونیگ می گوید: «چیزی که من برای بیمارانم توصیه کرده ام این است که فقط سعی کنم ریسک و سود را متعادل کنم.» او می گوید: «این خطر وجود دارد که به خواربارفروشی برویم، سود گرفتن خواربار وجود دارد. بنابراین من فکر می کنم به خصوص با تعامل اجتماعی یک خطر وجود دارد، اما خطر عدم تعامل اجتماعی نیز وجود دارد. استرس سیستم ایمنی بدن ما را کاهش می دهد و مبارزه با همه چیز را برای ما واقعا سخت می کند.»

هونیگ راه هایی را فهرست می کند که دوست دارد از سلامت روانی خود به شیوه ای امن مراقبت کند، مانند پیک نیک های از راه دور اجتماعی، کاوش در مسیرهای پیاده روی جدید در اطراف دالاس، و فونینگ یکی از دوستانش در حالی که در اطراف محله اش راه می رفت.

هونیگ می گوید: «خطر یک گردهمایی بزرگ در محله های تنگ بسیار بالا است، و نمی دانم آیا سود بسیار بالاتر از یک نوع پیک نیک در فضای باز از راه دور اجتماعی خواهد بود یا نه.» “بنابراین سعی کنید تصمیم گیری بر اساس سود احتمالی، و نوع از بین بردن خطر احتمالی می تواند یک راهنمای خوب است.”

دی استفانو داشتن حباب انزوای اجتماعی را توصیه می کند.

“اگر [شما] گروهی از دوستان داشته باشید که فوق العاده مراقب هم هستند، که همه کارهای درست را انجام می دهند، ماسک می پوشند، مردم [شما] می توانند با هم منزوی شوند، به نظر من مهم این است که ما ارتباط اجتماعی داشته باشیم و اجازه ندهیم کسانی هم به کنار راه بروند… بنابراین اگر شما می توانید این کار را به شیوه ای امن انجام دهید، این راه طولانی را با سلامت روانی نیز پیش می رود.”

دبورا آن دیویس در مورد مراقبت از خود در کتاب خود چگونه خوشحال خود را در نوشت. او می گوید: «اگر احساس پایین تری نسبت به قبل می کنید، با کسی که انرژی بیشتری دارد تماس بپذیرید، و بگذارید شما را تقویت کند…. اگر برداشت های منفی خود پررنگ تر است، به دنبال یک مشاور حرفه ای برای کمک. کتاب های کتابخانه ای را برای راهنمایی پیدا کنید. در یک مجله بنویسید. توي يه دوست اعتماد کن. فریاد به بالش.”

بسیاری از کارهای عملی شما می توانید انجام دهید برای مراقبت از خودتان در طول این زمان وجود دارد، اما همچنین راه های تفکر است که می تواند به شما کمک کند قوی ماندن وجود دارد.

وی می گوید: «افرادی که سطح افسردگی بالاتری دارند، تمایل دارند چیزهای منفی را به عوامل دائمی نسبت دهند. بنابراین گفتن به خودتان، “این هرگز از بین نمی رود، همه چیز هرگز تغییر نمی کند، که کاملا مفید نیست و آن را به سلامت روانی خود را مخرب است،” دی استفانو می گوید. “بنابراین نگه داشتن ایمان و باور به این که این بهتر خواهد شد و همه ما به تنظیم و وضعیت بهبود خواهد یافت برای سلامت روانی شما ضروری است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>